Sunday, December 19, 2010

Kesengalan Melanda

Aduy patah beb
Praaakkk ( bunyi tulang lorh ) tapi bukan patah..ini kisah kami semua eh nie da macam cite upin ipin lak..tukar cahanel..huhuhu em bile korang buat kije mesti korang rase penat kan..bile penat ape korang rase..mesti sengal2 badan kan..jangan tipu tak baik hahaha..tak kesah la korang wat keje pe pon,banyak ke sikit ke,biasenye kene kat orang2 yang da lame tak buat keje ehemmm terase pule hik3..bagus wat keje nie sebenanye lagi2 keje rumah..bile korang yang tak penah kemas rumah tngtibe buat sedemikian percayalah hari tu mesti hujan hahahaha tak pon parents korang tas sapal2 takjub dengan korang..cam aku pedass beb~tak mau citer >_<

Recently aku gi potong dahan pokok ceri kat depan rumah ( sile rujuk old post hehe ) pergh me father da rilex kat bawah giving orders je isk3 aku yang kat atas nie bergelumang dengan dedaun dan belukar aih macam kebun jep..tapi memang perit la..aku da lame tak beraksi macam gini..so,bile selesai jep amal jariah tu aku memang takde pe lagi da tibe jep rumah bammmmm!!! tebongkang atas lantai ( ade bantal empuk ) ish dua pokok beb aku settlekan huhuhu aku baring2 then bile nak bangun tepeliuk lak bahu aku ( sile rujuk bunyik yang kat atas tadi tu haha ) pergh irresistable beb saket giler la..bile bahu bebunyik sume pon nak bunyik ( macam dah planning jep doragng ) tu yang sampai dua hari less movement..

Haaaa part nie aku meminta belas ehsan yang agak jitu dari me father soh die urot2kan sendi and ligaments ecehh..bapak aku pandai gak la seni2 mengurut nih..mengurut keh bukan mengurat hahaha ade la dalam 3 kali sesi pejumpaan hahaha die macam biasela kondem aku baru buat kije sikit merengasnye 1001 macam kui3 tapi serius memng sengal2 my whole body..and at the same time,isk3aku pun turut bersimpati atas insiden yang berlaku kat cik srikandiku..kesian die..haa nak tau ape,kene la tanye die sendiri ini private and classified huhuhu saya mendoakan cik srikandiku cepat sembuh dan berhati2 lah dijalan raye..ingatlah orang yang tersayang isk3

Ini 1st Aid Kit
So,kat sini aku nak ingatkan korang semua termasuk ahli lembaga pengarah menteri hahahaha biase2kan diri korang dengan keje2 jangan jadi cam aku dah lame tak buat keje aleh2 keje dah sengal itu ini dan yang sewaktu dengannya hehahu dan please becareful keh bile buat keje..safety first~ ^_^

2 comments:

Srikandi Cinta said...

jage diri tu...

khaira fansuri said...

iyola hehe
thankyu2 incik ^_^

Post a Comment

Gourmet Of Our Love..

Nah Biskut ^_^