Tuesday, December 7, 2010

Hatiku sudah berteman..

Haaa tamaw sedih2 sorang2 keh!
Dalam dunia nie sape jep la hidup yang tak maw nak ade teman,songel tol la hehehe..fitrah manusia nie hidup berteman selain berpasangan coz bile berpasangan ofkosh la teman,teman hidup hingge ke akhir hayat eceh~Berteman.Hmmm..yang bese aku denga camni,asal nak gi tandas jep mesti ajak teman..tak kesah la lelaki ke perempuan ke..haa nie kes memang berteman,obviously it does hehehe soo terms teman dan berteman nie memang banyak aspek korang buleh tengok keh dalam kamus dewan ke and task korang kali ini aku nak korang bezakan penggunaan teman dan berteman tu keh..

Hmmm..aku da lame tak update post, rase sedih gak la sebab bil P1 aku kene suspended aduyai nie pon tak settle lagi..terpaksalah aku tumpang online kat my brother punye streamyx..segan jugak la eventhough adik sendiri seibu sebapa hahahaha..

Settlekan bayaran anda secepat mungkin hahaha~

 Nak cite kat korang firstly alhamdulillah aku gembira and happy sangat2. Sebab ape?? sebab aku da berjaye dengan jayenye mendapatkan Lesen dam dam daradammm Lesen L hahahaha ala eventhough baru L aku tau banyak lagi yang aku kene study and apply dalam dunia perlesenan dan pemanduan nih..hehehe obviously dalam dunia nie mane ade bende senang beb..kalau senang nak susah hah memang terabur..tapi bile nak senang..korang susah2 dulu baru la dapat pe yang korang nak..itu namenye USAHA. 

Semua proses perlesenan, ujian komputerr aku pon lulus huhuhu leganye,tak lupe jugak teori dan praktikalku Alhamdulillah semuanye berjalan dengan lancar..disamping usaha dan tak penah nk kenal sipat putus ase, ia juga turut diiringi dengan doa oleh insan sejati yang sangat teristimewa buatku..nak tau??haaa tungu kad kotorang sampai hehehe aminnn~ oleh itu post ini ditujukan khas untuknya yang tidak putus2 mendoakan aku..jasa baik anda amat saya hargai dan saya sanjungi ahaks~terima kaseh, hatiku telah ditemani oleh insan sejati itu hehe suke2 sangat..terase tenang dan senang apabila bersamanya..aku memang ingat dia pon time exam~ahaks bukan time exam jep but ALL THE TIME~




Flash Toys at WishAFriend.com

0 comments:

Post a Comment

Gourmet Of Our Love..

Nah Biskut ^_^