Sunday, November 21, 2010

Disampingmu,aku selalu..

Emm,betemu lagi kite dalam coretan blog nih..Alhamdulillah aku diberi peluang lagi oleh-Nya untuk menulis lagi kat dalam blog nih..dan yang paling penting mengecapi dua nikmat terbesar-Nya..adei bile jep click new post nie..tibe2 jep otak nie blank and even worst,msti lame gle pikir nak tulis pe..compare ngan my my oh my my hehehe..die cam da pakar wat2 blog nie,aku kagum tol ngan die..ble follow blog die,mesti ade new story ynag dimuatkan..upload gambar,macam2 ade..askrem yang meggode pon ade..hahahaha

Aku bersyukur sangat2 sebab dapat tolong die semalam..actualy ade disruption sikit kat blognye, alhamdulillah masalah demikian dapat aku settlekan..nak cakap kat korang,macam mane sekalipun aku akan tetap akan berusaha tolong die, sebab bile die dalam kesusahan, aku akan pastikan aku dalam kesusahan tu gak,dan same2 kitorang settlekan prob tu..just want you to know, i'm always here be wif you dear ^_^ hehehe now,bolgnye da kembali normal..and die semakin bersemangat nak update blog in time..best of luck to you~chaiyok2!!

me + you = love ^_^

Alahai,henpon yang aku repair ari tu x dapat amek semalam,rupenye kedai tu tutop isk3 sedih jep,coz taukey tu kate 'lu bleh agkat esok maaa'..uish housing baru beb kale puteh ahaks nak pink tapi x dapat lak..ki3..emm maybe esok kot boleh amek..lalala~and lagi satu nak cite kat korang, digi easy tu memang btol2 free beb,call free,sms pree..hehehe boleh aku gayut lame2 ngan si die,insan sejati dalam hidupku ahaks,gayut lame2 sampai dahan poko ceri depan rumah aku nie patah pon takpe ngeh3~

Cherry tree 3 tahun lepas lorh
 

0 comments:

Post a Comment

Gourmet Of Our Love..

Nah Biskut ^_^