Friday, November 19, 2010

Yesterday is a gift..

haaa nie la cool blog yang aku ckp semalam..

Pergh~tangkap leleh

haaa ari nie,aku nak cite laen lak, huhuhu aku nak cite pasal semalam dulu, hari ini dan semalam, hehehe cam yang dirancangkan ngan paling jitu, aku pon balek la cmpus keshayangan ku, IPTHO, ofkosh la naek bus, tapi semalam ade miracle beb, hehehe aku suke sangat dalam bus tu sorang2 ( coz makcik tu da turun kat pt.jawe ) hahahaha dush~sukenye sebab aku ngan bus diexcort dr belakang beb..haaa nak tau sape?? itu yang kite nak tau tu hahaha bertuah la korang aku nak bagitau..NOT!!!! hahahaha..then follow r sampai busten bsame sahabatnya..bername Jenab ( bukan name sebenar )..dipendekkan cite..dapatla aku menghadiahkannya sehelai kaen ( bukan kaen dalam keh ) uish cantek wooo~terpesona daku melihatnya..pastu,kitorang gi la BP molek memang plan nak beli Digi Easy Prepaid..pergh,bemesejan free and calling pon pree beb..gotta check it out~ehem bleh la cakap lame ngan si dia yang kusayang ahaks die pon bli gak..hari semalam gak la 1st time aku memakani claypot..adoi berasap la mulut aku isk3 T_T aku ne tau bende tu panas, aku sebat men suap jep la, hamek kaw brapi mulot wawawa~panas giler,yang si dia lak cool jep makan ( coz die penah makan dlu, bile tah aku tatau ) hehehe..

Killing Claypot T-T

Pas jep makan2 nie,aku pun cakap nak bli digi easy demikian huhu~last2 jumpe gak kat kedai aku beli henpon nokia 5110 slide tuh..sambil2 nak beli tu..kitorang survey la henpon sekali coz si dia tu nak cari penggati eh bukan aku keh,HENPON DIE lah hahaha~alhamdulillah jumpe gak henponnye yang agak cun and aku pun minat gak..samsung champ..memang slim beb,kalah perotku hahaha..ape lagi,aku pun stat ngarut2 kat konter depan tuh..tanye feature la,itu la,ini la,da mabok tokey tu nak jawab kah3..sory ah taukey..tapi memang tak beli pon sebab fulusnye lom ade lagi..tapi target kami berdue eceh akan mentranformasikan henpon jadi transformer eh bukan,tukar henpon baru..nak tau henponnye..TUNGGUUU~


ngeh3~

huhuhu~dah beli and register sim baru tuh,kitorang pon balek la ke campus, aku mengeluarkan diriku setibenye kami di blok lelaki..nak tengok?? tak bleh, cam sarang cipan,wahahaha, em berat sangat nak keluar sebenanye tapi memang syoknye jalan2 walaupun sekejap tapi amat bemakne bagiku ahaks. Alhamdulillah,thanx so much dear Lord. yesterday was a gift to both of us..^_^

Bless Us With Love Allah

0 comments:

Post a Comment

Gourmet Of Our Love..

Nah Biskut ^_^